Soligt humör

Datum:2007-08-10 / Tid:12:29:14
När jag vaknade imorse kände jag redan då att "idag är en bra dag"
Förmodligen för att jag fått sova ut, det var ett tag sen nu faktiskt.

Nu ska jag bara iväg och jobba min sista dag innan min efterlängtade semester som börjar imorgon.
SJUKT, imorgon åker vi till Turkiet!
Det känns helt magiskt fantastiskt så orden räcker inte till, hela min mage pirrar som om det skulle bo en hel familj med fjärilar därinne.

Synd bara att man fått lite negativ responds för mina tidigare inlägg, jag har visst varit lite för negativ.
Men jag har väl heller kanske inte varit någon "box of fun" på sistone, kan bero på att jag jobbat mer än jag sovit typ. Då kan nog humöret lätt släpa efter..

Men idag är en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback