Utbud på höstkläder

Datum:2007-08-21 / Tid:16:21:20
Jag tog mig en snabbtitt idag på alla höstnyheter.
Jag måste tyvär säga att jag inte alls är särskilt imponerad och tycker att kläderna som just nu finns ute i butik är tråkiga, färg- och fantasilösa.
Var är alla roliga höstplaggen som man läst om?
Jag såg då inte röken av något kul alls, bara det gamla vanliga.. och materialen ska vi inte ens tala om för då får vi sitta uppe hela natten.

Men okej, jag ska hålla mig till tåls, vet hur det var i våras när alla sommarplagg började strömma in, kändes verkligen som en deja vu från alla tidigare år men det blev faktiskt bättre.

Någon som har något bra tips på en affär som däremot fått in massa spännande godsaker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback