Vi är kriminella!

Datum:2007-08-30 / Tid:21:18:43
Denna dagen kommer föralltid finnas kvar pa vara näthinnor.
För detta är dagen da vi blev kriminella i Tyskland.
Vi angrar vart brott och ber sa hemskt mycket om ursäkt till hela Tysklands befolkning.

Vad gjorde vi da undrar ni?
Jo, vi satte oss pa första klass platser pa taget till Frankrike, men vi hade ju bara andra klass biljetter.
Och det mina vänner anses som en kriminell handling, sa vi ska väl vara glada att inte polisen kom.. Vi fick "bara" betala ett x antal euro.

Sedan höll vi nog pa att skratta ihjäl oss bokstavligen, hela taget hörde nog vara tjut.


Sedan om inte detta var nog, när vi kliver av i Offenburg för att byta tag sa ska viki röka och vad händer da om inte att vi haller pa att aka dit för att hon röker pa fel ställe.
Liksom hur mycket otur kan tva människor ha pa en och samma dag?

Men okej, dagen i Frankrike blev sa himla mysig.
Dock förstod vi i princip noll av vad folk sa till oss, okej Bonjour och Merci funkade väl men sen är det blankt.
Men vi fixar det mesta ända har vi kommit underfund med.

Vi shoppade ocksa, tre par skor för sammanlagt 60 euro och det är fina skor vi snackar om.
Sa ni kan ju gissa hur mycket vi älskar att vara här?
Det är sa löjligt billigt sa man kan bara garva at det.

Dagens godaste: Mc Donalds
Dagens äckligaste: Den s.ka pizzan vi fick in där servitrisen inte förstod ett skit av det vi försökte förklara
Dagens vackraste: Katedralen
Dagens AHA: La posta
Dagens BÄSTA: Vart straffregister
Dagens pris: 19.90 euro
Dagens sötnos: Polisen


Och om jag glömt nagat sa kommer Viki här och fyller i alla luckor..
Over to you baby

VIKI 2007-08-30

Kramp.

Jag har kramp efter allt skrattade. Efter att vi blev tagnda och allt lugnad sig tror jag att min mage vek sig dubbelt. Dubbel av allt skrattade.
O herre gud. Kramp!

Varan dag i Frankrike blev den basta dagen än sa lange pa denna resa. Morognen började katatsrof, precis som igar, men efter att vi legat och myst ett tag kom i fram till att dagen kanske anda skulle bli lyckat. Jag maste verkligen göra nagot at min nyfikenhet, men den bade straffar och belönar mig, sa jag vettifan...
Som sagt, tre par skor a la 19.90 euro e inte fel. Staden Strasbourg var riktigt fin men var bilder annu finare.
Och hör och häpna...vi sag LA POSTA.
Jag ar sa trott idag, somnade pa marias boobie innan sa jag ska nog sluta har och nu. Far skriva mer imorogn.

Skratt! Grat! Kotrollanter!

Have it!

Viki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback