something is up..

Datum:2007-12-28 / Tid:10:51:54
Jag har ju känt mig lite småkass av och till ända sedan i November..
Jag har knölar vid näsan och haft bakom öronen, och nu så har jag ont långt ner i halsen och känner en allmän trötthets känsla.
Så nu är jag less och ska idag göra ett besök till farbror doktorn.

Jag har fått höra att det kan vara nånting med bihålorna eller ett virus.
Vad det än är så ska det botas och det är idag det ska ske.

Jag hoppas bara mitt vårdcentralbesök går bättre än sist vi var där med Linus, blodprov + svimning = natt på sjukhus.. just den ekvationen passar inte in i mitt liv just nu.

Sen efter vårdcentralen ska vi faktiskt och förmodligen inhandla en liten platt-tv till sovrummet, har väl varit på tal länge nu med tanke på att fjärren inte funkar på den nuvarande och sen är vi less på att det tar sån jäkla plats, så nu är det dags.. spännande!

Kommentarer
emma

hoppas det gick bra hos doktorn.

2007-12-28 / 19:49:18
http://emma86.blogg.se
Mamma

Jag vill att du ska må bra. Vi har haft en bra julhelg, ville bara att du skulle vara hemma lite längre. Längtar redan efter dig!!!!!!!! Puss och kram, hälsa Linus och Saga, puss.

2007-12-29 / 01:54:09
http://slaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback