Britney Spears, psykfall eller mediaclown?

Datum:2007-07-31 / Tid:11:15:58
Jag vet snart inte vad jag ska tro om den kvinnan..
Det är nästan så att man knappt orkar ägna henne några tankar längre, exakt så sinnesförvirrad verkar hon vara just nu.
Men jag undrar verkligen, vad var det som gjorde att hon handlöst föll nedanför klippan mot hela denna cirkus?
Och har hon verkligen blivit knäpp eller gillar hon bara att spela media ett spratt?
Förmodligen är det nog en dos av både och.
Hon som var en av världens största popstjärnor är idag en tokstolla som rakar av sig håret medan hon mumlar osammanhängande, festar tills sminket runnit över både kläder och ansikte och är tillsammans med alla från rockstjärnor till okända skolpojkar.

Jag hoppas bara hon vaknar upp någon gång snart, ser sitt slitna ansikte titta tillbaka i spegeln och inser att "Ojdå, så här kan jag inte hålla på".
Hon är faktiskt tvåbarnsmamma med ett otroligt stort ansvar, något som hon tydligen totalt missat.
Men jag ska inte döma henne, hon kanske är en helt fantastisk kvinna bakom alla bilderna och artiklarna.

Ett steg i rätt rikning var i allafall att nu är skilsmässan från K-Fed avklarad, äntligen!

Fortsättning följer säkerligen om denna tokiga donna..


Kommentarer
Nina

4+ tror ja det va..
åå vart i turkiet? där va ja för två år sen å sen 2001 tror ja det va.. gillar det en massa.. va i alanya!..

2007-07-31 / 14:09:54
http://modesida.blogg.se/
Nina

oj första gången så bodde ja vid kleopatra stranden. men det hotellet finns inte längre.. andra gången så bodde ja på hamnsidan.. kanske200 m från hamnen.. men ja kommer inte ihåg va det hette..
va brukar du bo, skoj att vara där så ofta!

2007-07-31 / 14:30:06
http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback