Burberry for life

Datum:2007-10-09 / Tid:17:09:44
Dagen på IKEA och Väla har varit överraskande givande.

Först så plockades det ihop en hel del grejer till att göra min garderob lite mer tillgänglig och organiserad.
Sedan bar det av in till Väla där jag på första bästa stället hittade min nya stora kärlek, en mörk marinblå stickad Burberry tröja/tunika..
Jag hittade också lite småplock såsom bastopp på H&M och lite overknee strumpor men ingenting kan få mitt fokus bort från Burberry..

Och Linus har fått en ny leksak, Xbox.. Så nu har vårt Nintendo Wii fått lite konkurrans.

Nu håller jag på att rensa min garderob, vilket inte gjorts ordentligt sedan vi flyttade in så det är en hel del gammalt skit som kryper fram.. Och väldigt mycket med prislapparna kvar på.
Så håll ögon och öron öppna, inom kort kommer det ut en hel hög med kläder på antingen blocket eller tradera.

Kommentarer
Alexandra

Jag håller oxå på att rensa garderoben och sätta in alla kläder jag köpt nu när jag bott i spanien... Har insett att min garderob o byrå är för liten ;)

2007-10-09 / 17:26:04
http://triquetra.blogg.se
emma

det är roligt att rensa garderoben. köpte du burberry tunikan sen? jag vill med ha nitendo wii är det roligt?

2007-10-10 / 16:15:02
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback