HEJA SVERIGE!

Datum:2007-10-17 / Tid:16:10:51

Ikväll tar vi steget till EM!
Vi kan bara inte misslyckas med en Zlatan på topp som just nu är en av världens bästa fotbollsspelare just nu.
Enda lilla molnet på min annars klarblåa himmel är väl att Ljungberg inte är helt skadefri och tipptopp, men han är ett proffs och han kommer sköta sig som en sådan idag på planen.
Sen är det ju samma gamla visa A.Svensson och ingen Kim Källström, vi får hoppas Svensson skrapar ihop det lilla han har kvar i sin landslagskarriär och ger järnet ikväll.

Heja Sverige!!!



Jag bjuder också på en liten "heja" bild från EM 2004 för att få igång humöret..
Detta är då jag & Jessica i Turkiet mitt under matchen Sverige - Holland..
(Resultatet ska vi absolut inte prata om, eller ens tänka på)


image397


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback