AJ

Datum:2008-04-02 / Tid:22:59:03
Det sa bara "knak" och så började det göra ont i mitt gamla hederliga knä!
I just den sekunden tänkte jag något i stil med "satansjävlaskithelvete" kanske inte ordagrannt så men på det stora hela.

Det gjorde ont i allafall!
Det har det gjort alla andra gånger det knakat till också.
Fast det hände mest när jag spelade innebandy, men inte var det nå skönare för det tvärtom.

Ja, om ni inte visste det sen innan så spelade jag innebandy förut.. så högt upp som i div2 faktiskt.
Vad sägs om det?
Jag provade till och med spela i skåne, i Munka men jag vet inte, känslan fanns inte kvar.

Äsch, babbel..

Godnatt!

Kommentarer
Anonym

DIV2 e näst lägsta div

2008-04-06 / 02:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback