En månad kvar

Datum:2008-04-14 / Tid:16:56:22
Tralalala, om mindre än en månad fyller jag faktiskt år!

Okej, just så uppåt är jag väl inte över det med tanke på min situation men annars brukar min födelsedag vara min absoluta favoritdag under hela året! Vadå julafton liksom, då får ju alla andra också presenter..
Ja, Linus brukar säga att jag är som en liten unge och ja, det är nog inte alltför långt ifrån sanningen.
Fast i år känns det som om allt kommer vara helt annorlunda, inte till något positivt heller tyvärr.

Men jag har bestämt nu i allafall vad jag ska önska mig och det är en sak som hela släkten kan lägga till.
Fiffigt va?
Nu är ni säkert lite nyfikna på vad exakt det är som jag tänker önska mig, men vet ni det tänker jag inte tala om riktigt än.. jag ska först berätta det för mamma och intyga henne att det inte är så dyrt som de kommer låta.

Om jag nu skulle få denna present så skulle jag kissa ner mig av lycka tror jag!
Nä okej, men jag hade nog hjulat, slagit volter och skrikit.


Nu ska bara mamma övertygas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback