Härlig bild..

Datum:2008-04-07 / Tid:12:09:30
Jag vet inte varför men jag bara älskar denna bilden! Trots att det faktiskt spöregnade.
Den är dagen i slutet av Augusti när jag och Viki besökte Basel i Schweiz.
Vi var ju helt tokiga i Starbuck's under vår resa, i varenda stad så lokaliserade vi stället direkt och så sprang vi dit så fort våra små ben orkade.

En annan sak på denna bilden är att jag äälskar min mössa/basker ja vad man nu ska kalla den.. och den köpte jag om jag inte minns fel i Freiburg för typ 2 euro, hello nice price.

Kolla också in på min mugg där det står ett M, killen som tog min beställning frågade efter mitt namn osv. sedan när mitt blev klart brukar dom som bara ge den om det inte är mycket folk, han typ skrek "MARIIIIA" och så fetsmilet. Men okej, han var amerikan eller något och han var den förste som talade godkänd engelska så låt gå.

image609

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback