Uttråkad och trött

Datum:2008-04-19 / Tid:23:18:18
.. Då fördriver man tiden såhär.
Så får ni också en liten hint om vem jag egentligen är, om ni nu inte redan känner mig.

Smeknamnet dina vänner använder:
Maria, Marran

Den första kändisen du var förälskad i var:
Ronaldo tror jag

På lördagkvällar gillar du att:
Ligga i soffan och mysa, se en bra film.
Eller gå ut med tjejerna och ha det roligt.

Den mest vågade outfit du någosin haft på dig:
Vågad och vågad, måste ändå säga Halloween -06 när jag, sandie och vikki var power puff pinglor och jag hade en knallrosa peruk och lila linne med svarta strumpbyxor och riktigt höga klackar.
Folk frågade om vi var utklädda till horor.

Favoritplagg i din garderob:
Min skinnjacka och så självfallet min Louis Vuitton väska.

Den raggrepliken fungerar bäst på dig är:
Något genomtänkt och ärligt.

Den dummaste raggrepliken någon sagt till dig är:
Fått höra så mycket dumt av idioter på fyllan

Det pinsamma ögonblick som fortfarande gör dig generad:
Jisses, jag gör så mycket pinsamt hela tiden.
Men jag måste nog säga när jag försov mig en morgon när jag skulle och öppna affären hemma i Ä-holm, det var riktigt pinsamt. Men min chef var väldigt tolerant och tog de förvånandsvärt bra, jag skulle bara få följa med han på jakt och så skulle han säga spring.

Den konstigaste fobi du har:
Fötter, det tog mig säkert 2 år innan Linus fick komma i närheten av mig med sina fötter och som han skrattade varje gång jag skrek när han kom med tårna upp mot mitt ansikte.

Det bästa sättet att stressa av:
Stäng av mobilen, ställa sig i duschen/lägga sig i badet och bara blunda.

När du vaknar på morgonen gör du alltid de här två sakerna:
Funderar över de jag drömt och sen så går jag på toa.

Det bästa sprattet du spelat någon:
Det var nog när jag, Linus och pappa lurade mamma på midsommar i somras att Linus blivit stucken av jordgetingar när vi hämtat träd till midsommarstången. Hon bara sprang ut till bilen där linus stod med hukat huvud och såg plågad ut, men när hon kom fram garvade han som fan. Mamma ville nog mörda oss sen!

Om du kunde välja tre personer att äta middag med, levande eller döda, vilka skulle du välja?
Linus, mamma och morfar, som dog när mamma var liten.

Den kroppsdel du gillar mest:
Mina ögon, de är så stora, mörka och mystiska säger alla.

Den kroppsfel du gillar allra minst är:
Mina armar har jag haft lite komplex för men det börjar bättra sig, annars vet jag inte.
När jag var yngre störde jag mig på rätt mycket men har kommit till ett stadie där jag insett att detta är min kropp och så här ser den ut.

Det viktigaste du lärt dig om kärleken är:
Ta den aldrig för givet! Du måste vårda den som en skör blomma, och varenda dag visa kärlek och ömhet.

Den bästa gåvan du har fått är:
Kärlek, vänskap och mitt liv.

Om du inte var en "vanlig" tjej skulle du vara:
Jag får väl säga det Linus alltid brukar säga.. Modereporter på någon stor internationell tidning.
Fast jag skulle nästan hellre vilja vara sportjournalist och få resa runt i Europa och se fotboll hela tiden, det vore livet.

Äktenskap är:
En gåva.

Maten du får mest sug efter är:
Köttfärssås och spaghetti.

Så många gånger har du blivit dumpad:
Det har jag förträngt

Något som är irriterande att folk tror om dig:
Många tror att jag är en dryg diva, vilket inte alls stämmer.
Men det har ofta hänt att jag sätter upp en fasad för att skydda mig själv men det är inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback