Våffeltime

Datum:2008-04-15 / Tid:10:59:24
Godmorgon, goddag allesammans!

Sovit gott inatt? Har dagen börjat strålande eller känner du bara för att krypa ner i sängen igen?

Jag är nånstans mitt emellan faktiskt men känns som att dagen kommer utvecklas riktigt fint! Se så optimistisk jag är, så nånting måste det ligga i luften denna dag.

Nu strax ska vi då äta våfflor, fast jag tror faktiskt att jag ska skippa det, min mage brukar inte reagera med glädjeskutt precis utan snarare tvärtom, vilda protester.

Ha en strålande dag alla små troll!
Kram

Kommentarer
Evelina

Vilken fin design du har!:) Och bra att vara positiv och helmumsigt med våfflor! Blir ju riktigt snål på det själv:) Ha en toppenbra dag!!

Jessica Anshagen

Gah vofflor hade varit underbart gott ju! :)

Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna jätte fina skor :) Värde 650 kr.

Ha en bra dag !
/ Jessica

2008-04-15 / 15:09:13
http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback