Höstjacka.

Datum:2008-08-27 / Tid:12:01:02

Zooma
Jag har ju redan en vinterkappa, dock så tycker jag att den har en tendens att bli lite för varm när det är höst.
Sen är det rätt klumpig också, fast den är ju vrålsnygg ändå.

Nåväl, jag kände i allafall att jag behövde en höstjacka men har inte hittat någon passande.
Men så var jag inne på Ellos och kollade runt lite och så hittade jag denna jacka.
Jag älskar ju orange också så ja, det blev inte särskilt mycket velande.
Den är nu påväg hem till mig, jag hoppas bara att jag kan ha den, är lite osäker på storleken eftersom jag är rätt liten över axlarna så brukar vissa jackor se fruktansvärt stora ut på mig.
Men vi får se, nästa vecka är den hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback