Jobbsökande.

Datum:2008-08-22 / Tid:11:45:18
Äntligen har min motivation börjat komma tillbaka med stormsteg och det känns härligt.
Nu känns allt så lätt och roligt, vilket det inte har känts på väldigt länge.

Igårkväll satte jag igång med att skriva lite jobbansökningar så nu är det bara vänta och se vad som händer.

Senare idag ska jag ner till stan med Per och då ska vi försöka hitta oss en passande lägenhet.
Som sagt, allt känns helt underbart just nu!

Nu ska jag fortsätta njuta av livet.
Jag återkommer senare!

Kommentarer
Anonym

Vad ska du söka för jobb? =)

2008-08-22 / 12:47:36
e

lycka till med både jobb och lägenhetssökandet sweetie!

puss

2008-08-22 / 14:02:10
http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback