Kvällsfika.

Datum:2008-08-20 / Tid:23:44:08
Det känns bokstavligt talat helt underbart att vara hemma i Sverige igen.
Jag och Per är just nu i Luleå hos hans föräldrar, vilket är väldigt mysigt.
Vi har inte varit där så mycket på sistone så känns roligt att få spendera lite tid här.

Ikväll har vi varit och hyrt film och köpt godis, och så myst ner oss i sängen och bara tagit det lugnt.

Sen kring 22-tiden fick Per en briljant idé, han skulle baka kladdkaka som kvällsfika, sagt och gjort, efter en halvtimme stod det en kladdkaka på bordet men den hoppade jag över. Jag tog en macka istället, som jag saknat svensk mat även fast jag bara hann vara bort i två dagar. Löjligt eller hur?
Så nu har vi haft lite mys med Pers föräldrar, riktigt trevligt måste jag säga så här lär vi spendera fler kvällar innan Per börjar jobba igen.

Nu ska jag försöka få lite sömn, har varit rätt dåligt med det sen jag for till Tyskland men nu äntligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback