Luleåkalaset del 2.

Datum:2008-08-04 / Tid:00:23:22
          

Här får ni se lite bilder ifrån gårdagskvällen på Luleåkalaset.
Först hemifrån Per, sen när Per drar mig i en kärra till busshållplatsen, sen när vi är hemma hos Klockare med lite trevligt folk och så när vi gick in till stan och jag pimplade Vodka Mandarin och så lägesrapport ifrån MAX kring tvåtiden.
Ja, ni förstår.

Kvällen blev då grymt lyckad och ja, några hårstrån på armarna reste sig när vi kom in på området och jag hörde en välbekant röst sjunga "om du lämnade mig nu.."
Dock fick jag inte lyssna färdigt på "kom änglar" men det kanske var bäst så..

Yes, då vet ni!

Kommentarer
Evelina - newlywed <3

men vilken hunk du har skaffat dig!

har ni varit tillsammans länge nu? har ju missat massa jag =)



kram

2008-08-05 / 19:50:12
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback