Luleåkalaset.

Datum:2008-08-02 / Tid:12:54:44
Hej alla mina godbitar!
Hade ni en bra fredagskväll igår?
Det hade jag åtminstone.

Igår fick vi skjuts till Luleå och Pers föräldrar på eftermiddagen.
Vi började faktiskt med att hoppa studsmatta när vi kom hit, vilket gick sådär för mig.
Sen lagade vi mat och lite sånt innan vi skulle ta bussen till Bergnäset där Pers kompisar var, fast det var väl ingen direkt höjdare. Men kvällen blev lyckad ändå, trots att det hela tiden är folk som ska lägga näsan i blöt när det gäller mig och Per. Men jag vet, det är ju synd om stackarna som inte har något eget liv.

Nåväl, nu gör vi dock inte ett piss, jag har lite huvudvärk och Per är fundersam vad som ska hända ikväll.
Jag har då nyss skickat Sandra på systemet så jag har något att dricka ikväll, så fest blir det minsann.

Jag återkommer sen med mer info, tills dess kan ni ju glutta lite på mina bilder sen igår..
På något mystiskt sätt så är inte Per med på en enda bild ifrån festkvällen, vettetusan varför.

          

Vad gillar ni min klädsel förresten?
Klänningen köpte jag förra helgen, tänkte använda den då men ville sy upp den lite först vilket nu är gjort.
Dock så höll jag på att frysa ihjäl där på natten någon gång men som tur var så hade jag med mig ombyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback