Paniken stiger.

Datum:2008-08-22 / Tid:19:08:01
Ja, lite panik blir man ju när man snarast vill flytta in i en egen lägenhet och samtidigt ha ett stabilt jobb och därmed stabil inkomst. Men ja, det är ju inte hur lätt som helst direkt.
Men jag hoppas det ska lossna inom kort, jag håller då tummarna, ni också va?

På måndag ska vi i allafall och kolla på en lägenhet, den verkar riktigt fin.
Fast innan vi bestämmer oss för något så måste jag åtminstone ha något jobb på g.

Nu ikväll ska jag dock lägga alla dessa tankar åt sidan och fokusera på att bara mysa och lägga alla min energi på Per.
Jag ska strax bege mig ut i köket och börja laga en god middag åt honom, låter väl snällt?

Nej, nu ska jag sätta fart.
Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback