Sömnigt.

Datum:2008-08-01 / Tid:10:35:39
Godmorgon på er!
Allt bra denna första dagen i augusti?
Här är allt helt ok, har vaknat för ett litet tag sen så skallen är väl fortfarande lite yr.
Per är ute och kör med bilskolan så medan han är det så tänkte jag städa upp lite här, för sen i eftermiddag åker vi till Luleå där vi tänkt vara tills på Söndag.

Appropå Per, det är vissa saker som jag gillar så fruktansvärt med honom, tex hur ingenting är omöjligt för honom, som igår när vi pratade om var man skulle kunna bo i framtiden. Så jag sa på skoj att ja men varför inte New York.
Pers svar lät något liknande detta "jamen varför inte, vi kan ju prova på det ett år och gillar vi det inte är det ju bara att flytta hem igen"
Det roliga är att han är helt seriös, han vill verkligen prova på det men det visste jag ju redan så vi kanske är påväg till "the big apple". Det ni!
Dock vettefasiken hur jag ska få med mig min lilla Saga, men men..

En annan rolig sak appropå Saga, när jag brukar säga till Per "du är ju bäst" så brukar han svara "Nejdu, jag kommer på tredje plats, först du själv, sen Saga"

Jaja, nu ska jag sluta smöra.
Vi hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback