Tatuering.

Datum:2008-08-17 / Tid:12:15:48
   

Här får ni se lite bilder ifrån när vi var och tatuerade oss nere i Alanya.
Tyvärr har det blivit så att jag inte har någon bild där båda är med när de är färdiga, men jag ska fixa det.

Sen jag vet att det säkert är många som är fördomar när man gör tatuering utomlands, men stället där vi gjorde var hur fint och rent som helst och killen som tatuerade oss var proffsig och grymt duktig.
Så då vet ni det.
Men jag vet att det också finns ställen där det inte alls är lika rent och snyggt osv, men sånt ska man kolla upp innan man sätter sig under nålen men så är det väl om man gör det hemma i Sverige också?

Kommentarer
Anonym

skulle vilja se Monas ansikte när du berättade det ;)

2008-08-17 / 12:22:58
Maria

Linus?

2008-08-17 / 12:31:17
http://slaria.blogg.se/
Emma

Hej Maria!

Jag tatuerade mig också i Alanya för ca.2 veckor sedan på foten. Hur gick det med läkningen för dig? Och vad hette stället som du tatuerade dig på? /

2008-08-17 / 22:54:25
Mamma

Emma, jaså. Vi tatuerade oss på ett ställe som heter Brothers, ligger i en snedgata innan bargatan.

Läkningen går sådär men det har inte ens gått en vecka än och jag har varit rätt förkyld så det kan ha förlängt det lite. Själv då?

2008-08-18 / 09:29:43
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback