Ensamt.

Datum:2008-12-08 / Tid:12:21:31
Nu har jag börjat inse hur jäkla trist och ensamt det är när Per åkt iväg till Stockholm.
Klart jag klarar mig utan honom, herregud.. han är ju rätt sällan hemma faktiskt när han jobbar här i stan också, men då kommer han åtminstone hem på kvällen.

Men han ringde för ett tag sen och gullade lite, och det är väl inte direkt vanligt med tanke på att killen avskyr att prata i telefon, han låter nästan som om han inte riktigt vet vem han pratar med eftersom han inte ser personen.
Han var trött som en liten gris, vilket jag förstår, det är jag också.

Idag ska här i allafall städas, plockas och sånt nödvändigt men trista saker.
Sen ska jag och uppvakta min kära storebror som fyller år idag, grattis.

Nä, nu ska jag börja ta tag i mina sysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback