Får man ta med en väskbärare?

Datum:2008-12-12 / Tid:16:13:56
Hjälp!

Jag stängde precis min inte alls särskilt fulla resväska, men herre så tung den var.
Jag ställde den till och med på vågen för att kolla exakt hur jäkla tung den är och yes, såklart är det övervikt på den.
Förhoppningsvis så spelar de ingen roll nu när jag flyger ifrån Luleå i allafall, sen på arlanda får jag väl lasta över lite till Pers väska om han har plats.

Dock vet jag inte hur jag ska orka bära skiten, tur att papi skjutsar mig till kallax och att Per väntar på mig på arlanda annars så hade de inneburit problem.

Nåja.
Nu är hela lägenheten städad, väskan står packad och klar i hallen och jag har mina reskläder på mig.
Kan vi åka nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback