Hemma igen.

Datum:2008-12-29 / Tid:19:07:26

Inatt landade vi på svensk mark efter en väldigt lång resa, och den var ju inte slut där heller, nej nej.. vi fick ju sitta på arlanda i sju timmar och vänta in flyget upp mot Luleå också.

Men jag ska inte klaga, jag sov åtta av tio timmar på flygplanet från Malé.
Kan de bli bättre?
Per var dock inte jätte glad eftersom jag låg i hans knä.

Jag har redan hunnit med att träffa lite folk och har fått höra att "jag är kolsvart".
Så ja, jag är rätt brun eller som farmor sa "så här brun har du då aldrig varit och du har ju varit svart innan"

Nu är jag hur trött som helst, klockan är ju faktiskt över 23 på Maldiverna och de betyder bedtime.
Men jag ska snart krypa ner i mina mjuka varma säng och förmodligen kommer de inte gå många minuter(sekunder) innan jag besöker john blund.

Imorgon ska jag försöka hinna(orka) med att lägga upp bilder så ni får se vårat eget lilla paradis.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback