Jetlag.

Datum:2008-12-30 / Tid:17:45:10

Jag trodde nästan att jetlag bara var en myt, eller för mesar, men nu har jag insett att det är hemskt!
Igårkväll somnade jag kring åtta, vaknade sen till ett tag när Per kom hem vid halv tio men somnade rätt fort igen.
Sen vaknade jag halv sex och var pigg som en mört.
Jag lyckades dock somna om efter ett tag.. men vaknade ändå innan nio och då var de helt kört.
Men nu är jag trött igen.. och blir ännu tröttare när jag tänker på vad klockan är på Maldiverna, man känner att kroppen fortfarande går efter den tiden och de rutinerna man hade därnere.

Jaa, nu har då Per åkt till Stockholm också.. så verkligheten har verkligen kickat igång med en chockstart.
Nu är de tomt, tyst och tråkigt!
Jag saknar honom även fast han bara varit iväg knappt två timmar.

Men nu ska jag åtminstone ut till heden och äta pizza, hade blivit rent tokig att sitta här själv och glo.
Hur tror ni jag kommer sova inatt då? Jag gissar på inget alls..


Ni ska få se bilder också, de kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback