Mitt 2008.

Datum:2008-12-30 / Tid:23:56:55
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Snorklade i Indiska oceanen, bland annat..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nja, inte direkt.. hade lovat mig själv att äta nyttigare, följa mina drömmar och aldrig ljuga (de har jag hållit till 99,9%)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes, och en ska få i början av 2009..

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
Inte direkt, mitt 2008 har varit underbart..

5. Vad var din största framgång 2008?
Jag insåg att man måste följa sitt hjärta då mår man som bäst.

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor.

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer? Även fast jag och Per rest tre gånger tillsammans, men hey det är ju helt underbart, så mycket mer givande än kläder t.ex.

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat och oroat mig över småsaker.

9. Hur tillbringar du nyår?
Middag med familjen.

10. Vem saknade du?
Saga.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
De misstagen jag gjorde har fört mig dit jag är idag så egentligen inte, men mitt dåliga samvete gör att jag ändå ångrar vissa saker.

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Andra utan tvekan. 

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Ensamt och tufft, Per i afghanistan och jag här hemma, de kommer bli en kamp! Men sen när han kommer hem den 13:e dec, de kommer bli helt underbart..

Kommentarer
Fru Evelina

men oj! ska han till afganistan?? för kriget då eller?



kram och god fortsättning! ni ser ut att ha haft det underbart på resan!



2009-01-01 / 15:39:02
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback