Natt eller morgon?

Datum:2008-12-08 / Tid:05:07:10
Klockan är strax efter 5 på morgonen, fast nyss när jag kollade tv-tablån på internet så var det fortfarande natt och därmed igår, knasigt.

Jag är då pigg och extremt otrött.
Hur är detta möjligt?
Nu snackar vi mig som skulle kunna döda för att få somna om kring 9 på morgonen och nu är vi inte ens i närheten av den tiden.

Fast det kan bero på att Per sprungit omkring här hemma och inte varit speciellt diskret, och de var nog inte hans avsikt heller.
Så jag följde honom till och med ut till taxin, och i samma veva tog jag emot morgontidningen av brevbäraren, det var något helt nytt för mig.

Nu ska jag slötitta tv tills mina ögon blöder och skriker att jag ska försöka sova lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback