Ny dag, nya möjligheter.

Datum:2008-12-10 / Tid:10:49:45
Så var det dags igen för en ny dag att ta sig igenom.
Just nu längtar jag bara tills fredag då jag åker till stockholm så fram tills dess är de bara att överleva typ.

Gårdagskvällen var riktigt rolig.
Lisa var här så vi käkade middag, snackade skit, åt godis, såg på tv, snackade ännu mera skit osv.
De slutade med att Lisa halvsov på min soffa innan hon släpades sig hemåt kring ett-tiden.
Då stupade jag i säng och somnade diirekt.

Idag lutar det mot att de blir att åka till Luleå med Lisa för att ta en fika med Bella.
Sen blir de väl givetvis att kika in i någon affär och kolla, fast jag med min magiska ekonomi ska nog bara köra på strategin se men inte röra.

Nä, nu ska jag försöka hitta något anständigt plagg att få på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback