Packar inför Maldiverna.

Datum:2008-12-07 / Tid:15:36:28
Nu är vi i full gång med att packa inför Maldiverna.
Imorgon far ju nämligen Per till Stockholm för att jobba, så vi ses inte förrän på Fredagkväll när jag kommer till Arlanda.
Sen ska vi sova där en natt innan vi drar vidare till Maldiverna på Lördagnatt.

Nu när man packar känns det helt sjukt att vi äntligen ska åka.
Tänk att om en vecka kommer jag glida omkring i tunna sommarklänningar och bara njuta av den tryckande värmen.
Galet? Skojar du!

Per är då klar nu med sin väska, jag ska bara packa ner min neccesär, lite julgrejer och ett badlakan sen är jag också redo att åka.
Jag kommer nog inte sova särskilt mycket innan Fredag skulle jag gissa på, kommer ha sådan enorm resfeber.

Nä, nu ska vi bestämma vad som ska ätas till middag..

Kommentarer
Fru Evelina

hoppas ni får det great! eller, såklart att ni kommer ha det toppen! är nog svårt att inte ha det i paradieset =)

kram

2008-12-07 / 19:11:18
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback