Travel charms.

Datum:2008-12-08 / Tid:06:19:40


Mitt hjärta smälte ju totalt när jag fick syn på detta vackra halsband!

När jag ska ut och upptäcka världen ordentligt så vill jag helt klart ha detta halsband runt halsen.
Kolla in budskapet, det är så fint och klockrent.
"låt dina ikoner bli en påminnelse att navigera rofyllt, med ett kärleksfullt hjärta och ett helgon som skyddar dig"

Nu ska jag ju inte ut att resa så länge, så detta halsband kanske inte är så aktuellt, men jag skulle gärna vilja ha ett fint halsband faktiskt och julafton är ju runt hörnet i princip.
Take a hint.

Men om du nu eller någon du känner ska ut och resa (precis som jag) och detta tros kunna vara en perfekt julklapp, kika då in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback