Alla hjärtans dag plåster

Datum:2008-02-01 / Tid:19:55:42
Detta är både lite roligt och kanske lite småfånigt men okej..
Lyssna på detta, idag var då jag och Therese på stan och kollade på väskor, och vi fastnade båda för Friis & Company. Jag har ju dock inte en krona över till att shoppa för men jag behöver verkligen en stor bag tills i mars (till vad är fortfarande hemligt) Men, så såg jag att Kelly, lite ut av min favoritblogg, hade en liten tävling och gissa en halv gång vad vinsten är? Helt rätt, Friis & company bag.

Dock ser jag mina chanser som rätt små att vinna just denna väska, men varför inte göra ett försök?
Till råga på allt så presenterar hon vinnaren på självaste alla hjärtans dag, som då just i år känns som skit.. kan ju bara tänka på förra året när dagen påbörjades i sängen med frukost och en liten söt ring som present.
Men i år är jag ensam ensam ensam.. så kanske är det just min tur då att vinna väskan, som ett väldigt litet plåster på ett väldigt stort sår.

Nej, jag ska sluta böla och visa väskan man kan vinna..


165121-2304

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback