Att arbeta på en nattklubb..

Datum:2008-02-03 / Tid:05:10:20
Nu är då klockan cirka 05.05 och jag är fortfarande vaken och alldeles nyss hemkommen från t.c.. dock inte av den vanliga anledningen utan jag har ju då jobbat.
Fy tusan så roligt jag har haft det ikväll, det slog många av mina utekvällar jag haft där i mina dar..
Men det underlättar ju alltid att jobba med roliga personer och ja, vad ska man säga om Maya och Linda?
Ena skogstokig gaphals och den andra virrig galenpanna, perfekt kombo med mig alltså..
Sen alla snälla vakter får man ju inte glömma.. lärt mig lite nya moves nu om någon skulle överfalla mig en mörk natt.. tvivlar dock starkt på Lindas förslag om någon skulle komma och greppa tag om en bakifrån "ta ett djupt andetag och så andas du ut igen"

Men sen är det ju inte alls roligt med alla överfulla människor som tror dom äger marken dom går på och alla andra som också går på just den marken..
Snacka om att bli idiotförklarad ibland, men då finns vakterna till hands och dom skyddar oss småflickor till varje pris.

Det bästa har nog ändå varit, killen som kom insjungandes "isnt she lovely" och så satte den sig som ett smäck på allas hjärnor så där gick vi sen och nynnade resten av kvällen.
Eller kramkillen som vägrade gå innan han fick en kram av oss var, även han körde stenhårt på a´la Joey från vänner "HOW U DOOOIN"
och ja, efter det var vi sålda och körde på det uttrycket som ett mantra hela natten lång.. och roliga var väl alla som tog oss på allvar.

Ja, kul kul..

Många sköna bönor och en hel del idioter som inte alls borde titta åt alkohol..
Men då är det bara att ta ton som Maya skulle ha sagt och det stämmer.

Men nu ska jag försöka få lite sömn, känns som att de behövs nu efter allt skrål man fått stå ut med ikväll..
Då talar jag inte om musiken utan mupparna jag jobbat med.

Godnatt på er!

P.S fick en fet dricks på hela 34 kr.. köpte dock upp de mesta på korv, fråga mig inte.. fråga Linda, hon har alla svaren..

Kommentarer
Bella

gud vad gott med koooorv :D

2008-02-03 / 12:42:49
http://trasbella.blogg.se
Bella

Det verkar inte som att mitt kommer lösa sig faktiskt.. han har inte hört av sig, han är inte på msn, jag vill inte ringa honom hem.. så.. antar att det är bäst såhär, men det suger fett ändå :S Och ditt kanske löser sig, man vet aldrig..

2008-02-03 / 18:54:20
http://trasbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback