Blondering

Datum:2008-02-28 / Tid:12:50:22
Nu snart strax ska mamma slinga mitt hår, första gången på säkert 5 år som jag ska fixa det hemma.
Jag är ju så bortskämd med att jag brukar gå till Jessica hemma i Äholm och få det klippt och färgat för någon ynka hundralapp.
Men ska faktiskt och fixa det där också nästa vecka när jag ska ner, men vill göra det en gång innan så jag blir sådär riiktigt blond eller ja, nu snackar vi så blondt som en brunett kan bli.. (och jag är väldigt mörkhårig)
Det ska bli mycket intressant, speciellt också eftersom mitt hår är fruktansvärt torrt och slitet fortfarande efter löshåret.. men jag är positiv, peppar peppar.

Om resultatet faller mig i smaken så kan det möjligtvis komma upp en bild senare, så håll tummarna! (blir det gult eller någon annan väldigt osmaklig färg så ha det bra, jag kommer inte synas varken utomhus eller på bild tills jag träffat Jessica)


image532

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback