Buslördag

Datum:2008-02-06 / Tid:14:07:38
Jag och Lisa har ju sen länge planerat att just på Lördag ska vi ta oss samman och hitta på något roligt tillsammans. Så på Lördag ska jag, Lisa och Malin ha en liten Melodifestivalen kväll och laga lite god mat och sen förstås dra en sväng ut på krogen, eller till mitt jobb då.
Tyvärr ska vi väl också i samma veva ha Lisas utflyttningsfest, men det vill jag inte ens tänka på så det skiter vi i än så länge.

Det var i allafall synd att jag inte kunde jobba på fredag för då hade helgen varit täckt..
Men ska gå in där imorgon tror jag och skriva upp lite tider så jag har något att göra framöver, synd dock att det blir varje helg som blir uppbokad, men det är pengar.

Nu ska jag och mamma dra en sväng på stan och sen vet jag faktiskt inte vad som händer, jag är grymt sugen på att baka en sockerkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback