drömmande tågresor

Datum:2008-02-13 / Tid:12:53:21
Inatt har jag åkt tåg, till och med två gånger!
Okej, jag drömde bara att jag åkte tåg, men hallå.. vad betyder det? Att jag har någon undangömd dröm att jag så hemskt gärna vill åka tåg typ, men jag gillar ju inte ens att åka tåg så får inte riktigt ihop det.
Fast det var nog inte det mest mystiska i min dröm, jag kan sammanfatta väldigt kort, mamma och pappa hade varsin roll, jag köpte kläder hos en gammal tant och jag åkte tåg med lokföraren.
What? Det tänkte jag rätt högt för mig själv när jag vaknade..

Men jag har väl aldrig haft normala drömmar, tillhör väl min natur..

Jag ska fråga min drömtydare Sandie sen vad detta kan tänkas betyda.. hon är bra att ha när det gäller sånt här kan jag säga, hon kanske borde börja med detta seriöst för hon är faktiskt bra.. sen om hon har rätt är väl en annan sak, jag tycker då att hon har det.

Kommentarer
Emma

haha japp, det är han ;) simma lungt tågåkarn !

2008-02-13 / 13:56:25
http://onlyfortheweak.webblogg.se
Bella

Haha, ja du... rent logiskt sätt tror jag tåget symboliserar din vilja att fly från allt, komma bort från allt, men att du kanske inte vill lämna din familj... Så hade jag nog tolkat det iaf :) Sen att det var just tåg är kanske... hmm.... en önskan att vara rädd om miljön? ;) haha puss

2008-02-13 / 14:31:51
http://trasbella.blogg.se
Maria

tradera :)

2008-02-13 / 16:11:47
http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback