"du är söt"

Datum:2008-02-17 / Tid:17:11:49

Igår blev det först melodifestivalen hemma i heden, och det gick ju käpprätt åt h-vete så trodde hela kvällen var förstörd där och då, men ack så fel jag hade.
Gårdagskvällen blev, ja helt perfekt!
Först och främst var jag ju där med mina flickor och då kan inte kvällen bli annat än bra som tusan.

Sen hände ju den mest osannolika grejen.. alltså nu snackar vi s-j-u-k-t !
Jag står och snackar med Lisa och så får jag syn på en kille som står med en killkompis till mig.. killen här då som jag ser liknar en person som jag känner lite sådär hemma i skåne, men tänker att nej inte en chans.
Men såklart var jag ju tvungen att fråga, och så säger han "men jag kommer ifrån Helsingborg" då trodde jag att jag skulle svimma på fläcken alltså.
Då visar det sig att det är han som jag och Linus känner, han jobbar på pizzerian preciis där vi bor.
Hur jäkla sinnessjukt är inte det???

Ja, resten av kvällen var också hur finemang som helst.. träffade en massvis med roliga personer och sånt är ju alltid intressant.
Sen var det proppfullt med folk igår också, och det är ju en fördel.

Idag har jag en baksmälla utan att jag ens drack igår.. hur lyckas man med det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback