Förkylning på g?

Datum:2008-02-25 / Tid:11:07:01
Jag tror att jag varit alldeles för kaxig på sistone, slängt ur mig kommentaren såsom "ja, jag har då inte varit förkyld på nästan två år" vilket är sant men ändå lite för kaxigt.
Så nu verkar det som att någon däruppe tänkt "HA, nu ska hon få sig" för jag känner ett alldeles för välbekant stick i halsen och tjockt i näsan.

Nu ska ni då veta att jag verkligen hatar att vara förkyld.. Jojo, ingen gillar väl att vara det, men nu snackar vi att jag verkligen helt allvarligt avskyr att vara förkyld!
Jag blir så fruktansvärt gnällig när jag väl lyckas bli sjuk och det är i sig ingen trevlig upplevelse.

Det ska bli kul att se hur detta slutar, förhoppningsvis får jag en ytterst liten förkylning som kurerar sig efter bara någon dag eller så.. hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback