Fransk manikyr

Datum:2008-02-21 / Tid:13:13:49
Idag var jag på återbesök och fixade mina naglar.
Jag saknar fortfarande Marie, min trogna nagelfixare hemma i skåne.

Igår tappade jag till och med tre förstärkningar, det såg f-ö-r-j-ä-v-l-i-g-t ut på ren svenska!
Sen till råga på allt bröt jag av en nagel, då hade jag nära till tårar, nej okej, riktigt såå illa var det nog inte.
Fint blev det när jag var klar i allafall, helst för att hon idag löste upp allt det gamla så nu har jag enbart akryl och glasfiber, sist var det ju lite blandat och då blev färgen lite halvkonstig.

Ni får ursäkta att kvaliteten på bilderna är under all kritik men bättre halvtaskiga bilder än inga alls.
Okej?

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback