fräscht

Datum:2008-02-04 / Tid:11:56:12
Såja, nu börjar man komma tillbaka lite..
Idag var jag och fick mina naglar fixade, kändes lite konstigt till en början att inte vara hos Marie där jag gjort mina naglar dom senaste snart 2 åren.
Men det blev jätte bra även fast detta inte var samma material som jag annars brukar ha, detta var en blandning av akryl och glasfiber men dom ser verkligen superfina ut.
Hon tog lite på längden också för på sistone har dom verkligen varit alldeles för långa.

Jag ska försöka få in en bild senare ikväll så ni får se mästerverket..



Tyvärr Linus, fanns ingen tv där..  så hur fan gör vi nu?
Lite internt skämt sådär, kul kul..

Kommentarer
Bella

Han sprang ditåt!!!!

2008-02-04 / 23:16:45
http://trasbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback