Gala värdig en prinsessa

Datum:2008-02-13 / Tid:21:04:42

Är du också och tävlar hos Louise om en lyxig galakväll i Stockholm med massvis modebloggerskor?
(Psst, om du vinner får du inte bara vara med om allt detta, du får också trava hem med en goodiebag värd 10.000:- du kanske också ska titta förbi och vara med och tävla)


Varför ska då just lilla jag vinna?
Jag brinner för mode, lyx och budget och exakt hur man kan kombinera dessa på ett bra sätt.
Dock har ju min shoppingbudget och ja, i princip hela min budget fått sig en rejäl törn efter mitt plötsliga och hjärtslitande uppbrott från min kära Linus så ja, shopping är ju inte att tala om och inte heller några större påkostade middagar för den delen, man taget vad man haver i alla kategorier.
Så nog vore det roligt att få göra en liten resa, gå och få träffa lite trevligt "modefolk" så min inspiration får sig en kick och ja helt enkelt få en liten ljusglimt i en annars rätt grå och trist vardag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback