Guess what...

Datum:2008-02-22 / Tid:11:52:19
Det blev att gå upp tidigt imorse, eller tidigt.. ja tidigt i mina ögon, då får ni ju klura på när exakt jag gick upp.
Jag och mami for i allafall och handlade lite, bland annat inför min lilla middag med Lisa ikväll.
Sen for vi faktiskt och käkade lite skräpmat till lunch, inte min idé faktiskt, jag inser att det låter helt otroligt men det är sant!

Ja som sagt så blir det mys hos Lisa ikväll, känns som att det inte kom som någon överraskning.
Jag bor ju nästan där, men vi har det så trevligt så why not.
Ikväll blir det då finmat och en skräckfilm hör och häpna, vi har diskuterat igenom det här med kärleksfilmer och vi tror att vi ska lägga ned den skiten.
Så ska bli intressant sen när jag ska gå hem helt ensam, ja.. jag kommer nog rättare sagt springa.


Jag fick förresten förfrågan igår att flytta till Göteborg.. vad säger man om det?
Krävs en funderare..

Kommentarer
malin

tjena bryden! göteborg vad är det du säger? fundera inte så mkt ;) btw. jag måste hämta mina prylar nu i helgen. när är du hemma tro?

2008-02-22 / 12:47:48
http://gabson.blogg.se
Emma

götet, låter gött. då kan jag komma och våldgästa, låter som en ytterst trivsam plan! go for it!

2008-02-22 / 16:55:45
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback