Kul, vad annars?

Datum:2008-02-26 / Tid:21:28:30
Ja, nu är jag hemma igen.. Ätit gómiddag på ming med tjejerna, riktigt trevligt och många högljudda diskussioner om allt från konfirmationsläger till att kycklingsoppan såg ut som "något som kom upp i lördagsmorse".

Sen för att smälta maten "körde vi raggen" och det är exakt lika töntigt som det låter, men så roligt vi hade!
Lisa hon brände 100km/h på en 50-väg, det tyckte jag var starkt.
Bästa kommentaren fällde ändå Malin "Lisa faller inte för grupptryck, hon står för dom"

Det känns som att jag kommer sakna dessa stunder.. fast för en gångs skull så är det inte jag som ska åka, men inte fasiken känns det bättre för det.
Sen kommer jag väl ändå åka själv så, men inget bestämt ännu.

Mina girls är ändå dom bästaste!





Jag pratade med Linus förut förresten, det var länge sedan jag skrattade så mycket.
Vi brukar köra videosamtal så han får se Saga, så var det även idag och där fick jag se hur vanvårdade våra blommor är.. och som han fick kring öronen för det, men inte fan lyssnade han när jag försökte förklara hur han skulle lyckas orkidén levande, nej istället gjorde han miner och grimarser. Det är Linus i ett nötskal!

Det är så roligt att prata med honom för vi är exakt likadana till sättet och vi garvar åt samma saker, som kanske i andras ögon verkar rätt absurt.
But hey, thats us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback