Lisa-gör-mig-tjock-dag

Datum:2008-02-11 / Tid:23:51:09
Varför har den flickan en tendens till att göra mig tjock?
Inte för att någon av oss verkar gå upp ett gram ändå av allt skit vi äter men det känns ju så.
Idag körde vi en hämta-hem-pizza-från-takeoff-kväll med exakt allt vad det innebär, slutade med att vi låg sida vid sida i soffan och bara grymtade med varsin katt på magen, mer än så fick vi inte fram pga krampen i magen av allt fett.
Men ack så mysigt vi hade det, som alltid..
Jag har också försökt övertala Lisa att ta lägenhet i antingen Danderyd eller Lidingö, hon är väl rätt så inne på det, men så är hon också rätt lättlurad.

Vi har också planerat lite vad vi ska hitta på på torsdag då alla hjärtans skitdag är..
Så det blir nog jag, Lisa och Malin hemma hos Lisa med massa fet mat och någon bölig kärleksfilm.
Det låter väl som en toppendejt när man är singel?

Imorgon ska jag ut jogga banne mig, nu har jag bestämt mig.. Det gjorde jag i och för sig igår också och se vart det slutade men nej, nu har jag bestämt mig, på riktigt!!


Nu ska jag flumma rundor lite här hemma tills jag förhoppningsvis ramlar i säng(soffan)

Godnatt!

Kommentarer
malin

hörru jag är lätt på, på torsdag! ;)

2008-02-11 / 23:57:42
LisaG

Hurru jag har lite planer.. vill jag inte bo så länge med anna och johannes har jag en andrahands i sollentuna.. då kan jag ta med katterna o.s.v. ska fundera på saken.. en trea nästan för mig själv.. hon som har den är inte hemma ofta! Hur bra låter inte det då?! tills jag hittar ngt eget. Jag funderar.. ge mej tips. Pleeease

2008-02-13 / 01:11:00
LisaG

Andrahands? Jag ljög, blir ju som inneboende. Fel av mej:P

2008-02-13 / 01:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback