Önskelista

Datum:2008-02-06 / Tid:17:35:13
Mina pengar räcker ju inte alls till för någon shopping överhuvudtaget just nu men man kan ju drömma litegrann.
Jag har varit in lite på Asos och kollat utbudet och oj så det finns mycket läckerbitar.
Tänk om man ändå hade en lite fetare plånbok..
Dock kostar inget av det jag hittade över 500 kr, alltid nånting.

Jag hade om jag hade haft pengar köpt halva Asos sortiment, exakt så mycket fint finns det.
Och jag kunde inte heller ta med alla godbitar här men här är ett litet urval, så känner ni er manade att ge mig något så varsågod.


     

Kommentarer
malin g

sjukt snygg den röda ;) du skulle passa grymt i den, btw kul att se dig på tc i lördags, blev helt paff! :P

2008-02-06 / 20:57:08
Maria

Tack, söt du är :)
jaa, du såg lite förvånad ut tihi..
vi ses på lördag?

2008-02-06 / 22:47:28
http://slaria,blogg.se
malin g

haha jaaa det tog ett tag innan det klickade ;)..
Ofc! ska bli riktigt trevligt :)

2008-02-07 / 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback