Onyttig fredagskväll..

Datum:2008-02-24 / Tid:13:37:24
Här kommer då fredagskvällen i bilder..
Dom är ju grymt klockrena måste jag säga, har verkligen fångat exakt hur onyttigt det var.
Men det är lätt hänt när man sätter mig och Lisa i en lägenhet med en kärleksfilm.

Men kul hade vi.. eller ja, när vi såg "skräckfilmen" var det kämpigt, när "monstret" stod utanför fönstret och glodde ja, då hörde man bara ett skri sen så låg Lisa under täcket i mitt knä och skrek, och ja, jag var också därunder.
Men vi lyckats kika fram här och där så vi såg till sist hela filmen, men det var jobbigt.


     

Kommentarer
LisaG

Hahaha, fy fan va man mår illa efter en kväll med dig. Alltså tänkte på allt det goda. Annars mår man rätt bra ;D puss puss

2008-02-25 / 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback