relationsrådgivare

Datum:2008-02-23 / Tid:16:25:06
Idag la jag till ännu en beteckning, relationsrådgivare.
Jag vet dock inte om jag är rätt person att uttala mig om det, men jag kan väl en hel del så måste dela med mig lite. Sen är jag väl inte alltid så finkänslig, men det är ju en annan sak.

Idag har jag då varit på stan först med pappsen, var och rensade systembolaget och handlade lite käk till ikväll.
Sen kom Therese så vi gick och käkade lunch och hade ett långt givande samtal, länge sen sist även fast vi numera faktiskt bor i samma stad och allt.

Sen har jag hjälpt henne plocka ut en liten outfit till ikväll när vi ska ut och göra stan osäker.. Även Lisa och Sandra ska hit och busa. I allafall, Therese kommer ikväll köra på en riktigt "Maria-look" så det ska bli intressant att se, vi har ju inte alls samma stil i vanliga fall.

Bilder kanske dyker upp imorgon..

Nu ska jag duscha, kolla lite fotboll och städa undan lite tills flickorna kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback