Singel på alla hjärtans dag

Datum:2008-02-14 / Tid:23:22:47
Ja, det är väl så sorgligt nuförtiden..
Men, det behöver inte vara alltför tragiskt har jag kommit underfund med idag faktiskt.
Jag har haft en förträfflig dag och har hållt mig sysselsatt hela tiden i stort sett, vilket nog behövdes för att hålla alla tankar isär.

Sen den obligatoriska "kärlekskvällen" spenderades hemma hos Lisa med henne och Malin.
Vi började såklart med att äta pizza, hallå vi var som sagt med Lisa..
Sen satt vi ihopkrupna i soffan och såg på en riktigt bölig kärleksfilm, så slutade med att Lisa i princip skrek sig hes i förtvivlan, troligtvis över att hon är singel eller så, ja skrek hon bara för att hon är som hon är.
Vi hade det då otroligt trevligt och mysigt..
Så vem behöver egentligen en pojkvän på alla hjärtans dag när man har världens finaste vänner?
Nåväl, jag ska inte ta bort det vackra med att just ha en pojkvän på alla hjärtans dag för det är väldigt trevligt det med, men jag måste försöka hålla mig positiv.

Imorgon ska jag nog åka till Luleå.. sen blir det antingen bio eller middag med Vikki, vi får se.. kanske hinner jag med både och eller ingenting.
Nej, vi får se vad fredagen har att komma med för intressant.

Så nu ska jag krypa till kojs och nanna goa drömmar om vad framtiden har att erbjuda.


Jag skickar ut en stor puss till Linus :-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback