Snö tamefan överallt

Datum:2008-02-01 / Tid:15:18:01




Jag snart galen på riktigt!!
Det snöar då som om det aldrig ska till att sluta, det bara vräker ner och jag tycker nästan det bara blir värre för varje sekund som går.
Det var samma sak förra veckan och då slutade det med kaos.
När jag var i skåne så längtade jag efter snön och nu är jag så less så har lust att bojkotta hela denna stan och vägra gå ut genom dörren tills man kan se asfalten igen.


Jag och mamma var ute och gick tidigare och gick man åt "fel håll" fick man tamefan varenda liten snöflinga i ögonen så man såg inte ett smack, man fick gå på chans och hoppas på att man fortfarande höll sig på trottoaren.

Sen var jag in till stan med Therese och samma visa då, plus då att det blivit så halt på vissa ställen så råkar man ta ett felsteg kan det vara med livet som insats.


Herregud.. jag måste vara född på fel sida av jorden.. det kan inte ha varit menat att jag skulle gå omkring hela vinterhalvåret påpackad med kläder som en åsna och hålla på att frysa arslet av mig så fort jag ville ut och känna frisk luft.


Tänk på turknuttarna på andra sista jordklotet, pratade med Chris här för inte så länge sen och han riktigt kastade i ansiktet på mig att där hade dom minsann haft 30 grader varmt.

Då undrar jag, vad fan gör jag här??


Kommentarer
Emma

Hahaha, jag håller med dig helt och hållet, vad fan gör man här?! Usch, jag längtar bort så sjukt mkt! Hoppas att du får en fin helg! Kram

2008-02-01 / 22:19:23
http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback