Söt liten tjockis..

Datum:2008-02-16 / Tid:16:08:06


Denna vecka har ju min kusin Linda varit hemma på besök och med sig hade hon sin lilla nästan nyfödda Jazmine.
Jag må då säga det, den lilla flickan med sina stora blå ögon.. en vacker dag kommer hon krossa många pojkars hjärtan.
Men sötaste av allt var nog hennes tjocka hals, faster hade köpt en liten halsduk åt henne som dom inte fick runt om på henne, det var väl lite småroligt sådär.. Det är väl så, Linda har producerat grädde inte mjölk så då blir det sådär.

Jag har då kommit fram till det, jag är lite smågalen i småbarn.. (okej, det där lät helgalet men jag menar såklart på ett bra sätt, inte det mer tvivelaktiga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback