Vårens måste..

Datum:2008-02-15 / Tid:19:08:08
Idag blev det en sväng in till Luleå med mami och storebror.
Jag fick två par vita sneakers och en skjorttunika av mami (tackar så hjärtligt)
Jag inköpte även lite grejer till min lilla överraskning jag håller på att göra till Linus.

Tillbaka till grejerna jag köpte..
Vitt är alltid rätt enligt mig och till våren är det mer än rätt någonsin, speciellt vita sneakers att matcha till svarta strumpbyxor/leggings och så en vanlig t-shirt med något färgglatt tryck.
Det kommer då absolut jag att köra stenhårt på, bekvämt men ändå helrätt, attans så jag gillar den kombinationen.

Bilder på mina små inköp kommer nog förhoppningsvis dyka upp imorgon..
Om ni undrar varför jag nästan alltid skriver imorgon osv är för att jag bor inne i stan och det är ute hos Mami och Papi som jag har datorn där programmet till telefonen finns där jag laddar upp bilderna.
Capish?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback