What a day..

Datum:2008-02-26 / Tid:11:53:20
Det blev många diskussioner inatt hit och dit på min blogg och vill be om ursäkt för det!
Bloggen ska inte vara något forum för människors agg gentemot mig eller vad det nu handlar om.
Jag och Linus har en bra och fungerande "relation" faktiskt, men jag kan förstå att det är många som ogillar det och gärna ser att den blir förstörd.
Linus har själv sagt att dessa kommentarer som jag fått på min blogg är helt utan belägg och han säger samma sak som mig "det är vi som vet bäst, ingen annan"

Nåväl..
Dagen är idag är ändå en bra dag.
Idag ska jag kuta på stan med Lisa & Sanna, kanske någon fler.. sen senare ikväll blir det en liten tjejmiddag på ming med dessa två damer plus Therese och Malin, och då också eventuellt någon fler.

Allt hade ju varit perfekt om det inte varit för min onda hals.. fan!

Kommentarer
Emma

Maaaary, jag vill ha receptet på kakan! :)

2008-02-26 / 16:41:34
http://onlyfortheweak.webblogg.se
emma

hoppas ni hittar tillbaka till varandra igen. ni var så söt :) Jag önskar er alla lycka och håller tummarna.

2008-02-26 / 19:34:27
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback